Při spuštění aplikace Outlook 2019 nelze odesílat maily, nefunguje nastaveni apod... Outlook si myslí, že je zapnutá funkce "Připojení účtované podle objemu dat". Pomohlo toto řešení.
Odstranění klíče SecurityManager v registru
Problémy můžou být způsobené hodnotami registru v tomto podklíči:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Office\ClickToRun\REGISTRY\MACHINE\Software\Microsoft\SecurityManager\CapAuthz\ApplicationsEx
Odstraňte klíč SecurityManager a jeho podklíče v registru.
V Editoru registru vyhledejte v registru následující podklíč:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Office\ClickToRun\REGISTRY\MACHINE\Software\Microsoft\SecurityManager\CapAuthz\ApplicationsEx
Klikněte pravým tlačítkem myši na klávesu SecurityManager a vyberte Oprávnění.
Vyberte Upřesnit a zaškrtněte políčko Nahradit všechny položky oprávnění podřízených objektů dědičným oprávněním z tohoto objektu.
Vyberte OK.
Vyberte ano, pokud se zobrazí následující oznámení: " Tím se nahradí explicitně definovaná oprávnění pro všechny potomky tohoto objektu dědičným oprávněním z <parent key> . Chcete pokračovat?
Vyberte OK.
Klikněte pravým tlačítkem myši na klávesu SecurityManager a výběrem možnosti Odstranit odstraňte klávesu SecurityManager a podklíče.
Ukončete Editor registru.
Opravte Office a zkontrolujte, jestli se problémy vyřešily.
Případně restart NB/PC
PS: V Outlooku 2013 Pomohla odinstalace aktualizace MS Office
cmd | officec2rclient.exe /update user updatetoversion=15.0.5571.1000